Goodbye Brie!
sort:
last reaction
Reactions - Goodbye Brie!
hoi Brie
Helaas zie ik je niet weer voor je naar ons lkikkerlandje vertrekt. Wij komen pas de 25ste aan in Durban. Jammer,jammer. Bij deze wil ik je een hele fijne tijd toewnsen in Nederland, vernieuwde energie opdoen en weer optimistisch en blij terugkeren naar je 2de vaderland. Mocht je de tijd en de zin hebben om aan te komen je bent van harte welkom. Reageer dan maar via mijn log of mijn hotmail. Groetjes, Gerdy
Hallo lieve brie, wat heerlijk voor je familie en vooral voor je nichtje en neefje dat je een paar weken naar nederland gaat.Maar super voor je en voor de kinderen dat je weer terug gaat voor een jaar.Afgelopen zaterdag hebben we een reunie gehad van de vrijwilligers van de maand december, hanriette kim shanna anke en mijzelf hebben heerlijk bij geklets foto,s en film gekeken.Het was erg leuk om elkaar weer te zien,we houden zeker contact. Dikke kus supertijd in nederland toegewenst monique
Thanks neighbour W! So sweet.
Thanks to everyone who made my party so wonderful and to all the volunteers i have met in the last year. I've made loads of new friends.
I had a great year and will come back in May to have an even better second year in South Africa. I will still be volunteering at Mother of Peace, once you're hooked on these kids, you can never fall out of love.
Ngiyabonga kakhulu!
Salani kahle,
Brie.
Write a new reaction
You are reading an English message. Please only respond in English.