Evenementen
Nieuws
Gezocht: vrijwilligers voor zaterdag 30 januari en donderdag 18 februari
sorteer:
laatste reactie
Reacties - Gezocht: vrijwilligers voor zaterdag 30 januari en donderdag 18 februari
Hoi Melvin
Ik wens jou ook een gelukkig nieuwjaar met veel geluk!
Leuk weer zo'n bijeenkomst weer.
Ik werk alleen tot 18u dus zou er dan pas kunnen zijn tussen half7 7uur.
Mocht je toch willen dat ik kom hoor ik het graag.
Ik ben ik november vrijwilligerster geweest op agape.
Liefs youandi
Hee Melvin,
Jij ook een goed 2010 toegewenst!!
In Februari zou ik wel mee willen helpen op de informatieavond!! Ik ben in Juni afgelopen jaar naar Thamsanqa geweest.
Groetjes,
Pleun
Younandi je bent op 18 februari van harte welkom. Pleun het zou geweldig zijn als je wederom van de partij kunt zijn op de informatieavond. Het staat inmiddels genoteerd.
Alvast bedankt dames
Hee Melvin!
Op 30 januari kan ik er bij zijn. Ik heb 3 maanden bij MoP gezeten. Gr, Anouk
Anouk, geweldig dat je zaterdag 30 januari erbij kunt zijn. Top! Heb het genoteerd.
Groetjes
Hallo Melvin,
Ik had mij bij Yvette al aangemeld, maar voor de zekerheid nog een keer...ik kan er 30 januari bij zijn. Tot dan!
Groetjes Joyce
Hey Joyce,
Uitstekend dat je op 30 januari aanwezig kunt zijn. Je zal ongetwijfeld bij Yvette op de shortlist staan voor de informatiedag, maar noteer je voor de zekerheid toch.
Groetjes
zet mij er dan maar op voor donderdag 18februari.
I'll be there, wel wat later dus.
Ben jij er ook, zo ja mag ik anders je 06 zodat ik je eventueel kan bellen als er iets is?
Groetjes yo
Younandi,
Voor donderdag 18 februari heb ik jou er al bij gezet. Het is geen enkel probleem dat je wat later bent. Ik zal mijn 06 straks naar je mailen.
Groetjes
zet mij er dan maar op voor donderdag 18februari.
I'll be there, wel wat later dus.
Ben jij er ook, zo ja mag ik anders je 06 zodat ik je eventueel kan bellen als er iets is?
Groetjes yo
Younandi,
Voor donderdag 18 februari heb ik jou er al bij gezet. Het is geen enkel probleem dat je wat later bent. Ik zal mijn 06 straks naar je mailen.
Groetjes
Ha Melvin ik kan zaterdag 30 jan. Ik ben naar Bobbi Bear geweest.
ajuus Caroline
Hoi Melvin,
ik kan zaterdag 30 jan. ook. Ben bij Palm Tree geweest.
groetjes Annemarie
Geweldig dat jullie erbij kunnen zijn Caroline en Annemarie. Voor het project Bobbi bear hebben wij als vertegenwoordigster de ambassadrice van het project. Annemarie bij dezen heb ik jou genoteerd voor 30 januari.
Groetjes
Dag,
kan op 18 febr. wel komen. Ben in nov/dec. in Uganda/Rakai geweest.
Heb je hier wat aan?
Groet. Hermien.
Melvin als de ambassadrice van BB er is, is het vast niet nodig dat ik er ook ben.
laat ajb even weten
ajuus Caroline
Vrijwilligers die naar Uganda zijn geweest zijn zeer welkom, Hermien. Bij deze heb ik je genoteerd voor donderdag 18 februari.
Caroline, voor BB is het inderdaad niet nodig.
Groetjes
Hoi allemaal,
Het wordt waarschijnlijk weer druk aankomende zaterdag dus als er nog mensen zijn die kunnen komen, je bent van harte welkom!
Groetjes,
Yvette
Hoi allemaal,
Volgende week donderdag hebben we weer een informatieavond in Utrecht. Voor deze avond zijn wij nog op zoek naar ex-vrijwilligers van diverse projecten. Ben je donderdagavond 18 februari vrij en heb wil jij jouw belevingen in Uganda of Zuid-Afrika te delen met anderen, kom dan naar Seats2Meet in Utrecht.
Groetjes
Melvin