Onthoud login:

Registreer nu
Waarom registeren?

Evenementen

Presentatie Be More & Ready 4 Life
21 mrt 2010Meer...
Be More Ultra Tour
24 mrt 2010Meer...
Be More Ultra Tour - eindfeest
28 mrt 2010Meer...
Informatieavond Utrecht
15 apr 2010Meer...

Nieuws

Be More Ultra-Tour 2010
3 mrt 2010Meer...
Inspiratieavond 17 maart
26 feb 2010Meer...
Vakantiebeurs 2010
5 jan 2010Meer...
Nieuwe prijzen 2010
1 jan 2010Meer...
Eerste Discover-reizen een feit
23 dec 2009Meer...

nlWerken voor Be More in Afrika?

schermafbeelding

Beste allemaal,

De start van een nieuw jaar, en we zijn met Be More alweer druk vooruit aan het kijken. Een van de dingen die we dit jaar willen doen is met meer projecten gaan samenwerken. Na de succesvolle start in Uganda en al het moois dat daar gebeurt, willen we nu kijken of er meer plekken zijn waar onze vrijwilligers een steentje kunnen bijdragen.

Voor deze uitbreiding hebben we ook weer iemand nodig die voor ons in het buitenland gaat wonen en werken. Om onze partners te begeleiden en ondersteunen, en er te zijn voor onze vrijwilligers als dat nodig is.

In plaats van een uitgebreide sollicitatieprocedure zouden wij in dit stadium graag eerst onder onze (oud-)vrijwilligers peilen wie hiervoor warmloopt. Jullie hebben immers al een schat aan kennis en ervaring als het gaat om vrijwilligerswerk en Be More.

Dus, lijkt het je leuk om als Regio Coordinator voor ons in het buitenland te werken? Wil je ons laten weten dat we in ieder geval aan je moeten denken als we echt van start gaan?

Stuur dan een mailtje met een korte toelichting waarom dit je leuk lijkt naar michel@be-more.nl.

We zijn benieuwd!

Groetjes,

Michel

sorteer: laatste reactie descending Reacties - Werken voor Be More in Afrika?

schermafbeelding

Oh als je me dit over 4 jaar nog eens vraagt zeg ik ja! Eerst nog even mn studie afmaken;) Groetjes Jolyn

Reactie van Jolyn van Gameren op 1 feb 2010 at 17:22
schermafbeelding

Nu zit ik te denken; Zo, dat lijkt me gaaf om te doen...
Maar tegelijkertijd, hoe ga ik dit doen....

Lijkt me erg leuk werk!

Heb je misschien wat meer informatie?

Reactie van Esther Craane op 1 feb 2010 at 17:37
schermafbeelding

Wat een kans zeg. Dit is juist wat ik wel heel graag zou willen alleen komt het wat te vroeg. Toch zou ik er graag wat meer over willen weten. Zou je eens wat meer kunnen vertellen over welk land het gaat en op welke termijn jullie zitten te denken om dit te realiseren?
Als het nu niet lukt hoop ik in ieder geval dat jullie in de toekomst nog weer aan oud-vrijwilligers denken, want zo'n mogelijkheid is echt geweldig en zie het zeker zitten om daar heel serieus over na te denken.

Reactie van Patricia Bulter op 1 feb 2010 at 17:54
schermafbeelding

Wat een kans zeg. Dit is juist wat ik wel heel graag zou willen alleen komt het wat te vroeg. Toch zou ik er graag wat meer over willen weten. Zou je eens wat meer kunnen vertellen over welk land het gaat en op welke termijn jullie zitten te denken om dit te realiseren?
Als het nu niet lukt hoop ik in ieder geval dat jullie in de toekomst nog weer aan oud-vrijwilligers denken, want zo'n mogelijkheid is echt geweldig en zie het zeker zitten om daar heel serieus over na te denken.

Reactie van Patricia Bulter op 1 feb 2010 at 17:59
schermafbeelding

Hoi Michel,

Ik ben ook geinteresseerd en zou graag wat meer informatie willen. Ik ga vanaf 27 feb t/m 24 mei bij Buddukiro en Lwengo werken en ben op zoek naar een baan voor daarna.

Groetjes Kitty

Reactie van Kitty Verhoeven op 1 feb 2010 at 18:02
schermafbeelding

Hai Michel

Ik vertrek pas eind april als vrijwiliiger en weet dus niet precies wat me te wachten staat. Ik vind dit wel een uitdaging om zeker te serieus te bekijken en om over te praten. Mij mag je bellen voor een orienterend of kennismakingsgesprek.

Vind dat jullie zo'n mooi werk doen.

Groet
Riet

Reactie van Riet Geurts op 1 feb 2010 at 18:30
schermafbeelding

Michel,
ik weet dat je er nu niets aan hebt maar over een paar jaar graag,
succes

groet Sarina

Reactie van Sarina op 1 feb 2010 at 19:03
schermafbeelding

Hallo allemaal,

Wow, ik ben overdonderd door alle reacties! Heel mooi om te zien dat er zovelen zijn die het leuk vinden om dit te doen.

Om jullie vragen te beantwoorden: het land waar het om gaat is nog niet (definitief) bekend, we zijn er druk mee bezig. We verwachten in de komende maand, 2 maanden, duidelijkheid te hebben over welke kant het opgaat.

Deze oproep was bedoeld om interesse te peilen om als het zover is snel te kunnen schakelen - daar houden we erg van :) Zoals gezegd heeft een oud-vrijwilliger in principe onze voorkeur, jullie hebben immers al veel van ons gezien en een eigen ervaring die goud waard is.

Heb je hier gereageerd, mail me dan ook nog even alsjeblieft, dan heb ik je adres en kan ik je makkelijk bereiken tzt.

Bij vragen, mail of bel dan ook gerust even, alvast bedankt!

Groetjes,

Michel

Reactie van Michel (Be More) op 1 feb 2010 at 23:19
schermafbeelding

Lijkt me geweldig, jammer dat ik nog 1,5 jaar moet studeren! Maar mocht er dan iets zijn, heel graag..

Groetjes Lindy

Reactie van Lindy Greftenhuis op 2 feb 2010 at 10:44
schermafbeelding

Hey Michel,

Ik ben afgelopen november in Uganda geweest. En nu deze kans zich voordoet, heb ik er wel oren naar!!! Ik zou het ook kunnen realiseren...
Dus als je meer informatie hebt, dan hoor ik het heeeeeel graag!!!

Groetjes Andrea

Reactie van Andrea op 8 feb 2010 at 11:19

Schrijf een nieuwe reactie

Schermnaam *:
Content *:
Anti spam *: antispamType de code links in het onderstaande invoerveld