Evenementen
Nieuws
Werken voor Be More in Afrika?
sorteer:
laatste reactie
Reacties - Werken voor Be More in Afrika?
Oh als je me dit over 4 jaar nog eens vraagt zeg ik ja! Eerst nog even mn studie afmaken;) Groetjes Jolyn
Nu zit ik te denken; Zo, dat lijkt me gaaf om te doen...
Maar tegelijkertijd, hoe ga ik dit doen....
Lijkt me erg leuk werk!
Heb je misschien wat meer informatie?
Wat een kans zeg. Dit is juist wat ik wel heel graag zou willen alleen komt het wat te vroeg. Toch zou ik er graag wat meer over willen weten. Zou je eens wat meer kunnen vertellen over welk land het gaat en op welke termijn jullie zitten te denken om dit te realiseren?
Als het nu niet lukt hoop ik in ieder geval dat jullie in de toekomst nog weer aan oud-vrijwilligers denken, want zo'n mogelijkheid is echt geweldig en zie het zeker zitten om daar heel serieus over na te denken.
Wat een kans zeg. Dit is juist wat ik wel heel graag zou willen alleen komt het wat te vroeg. Toch zou ik er graag wat meer over willen weten. Zou je eens wat meer kunnen vertellen over welk land het gaat en op welke termijn jullie zitten te denken om dit te realiseren?
Als het nu niet lukt hoop ik in ieder geval dat jullie in de toekomst nog weer aan oud-vrijwilligers denken, want zo'n mogelijkheid is echt geweldig en zie het zeker zitten om daar heel serieus over na te denken.
Hoi Michel,
Ik ben ook geinteresseerd en zou graag wat meer informatie willen. Ik ga vanaf 27 feb t/m 24 mei bij Buddukiro en Lwengo werken en ben op zoek naar een baan voor daarna.
Groetjes Kitty
Hai Michel
Ik vertrek pas eind april als vrijwiliiger en weet dus niet precies wat me te wachten staat. Ik vind dit wel een uitdaging om zeker te serieus te bekijken en om over te praten. Mij mag je bellen voor een orienterend of kennismakingsgesprek.
Vind dat jullie zo'n mooi werk doen.
Groet
Riet
Michel,
ik weet dat je er nu niets aan hebt maar over een paar jaar graag,
succes
groet Sarina
Hallo allemaal,
Wow, ik ben overdonderd door alle reacties! Heel mooi om te zien dat er zovelen zijn die het leuk vinden om dit te doen.
Om jullie vragen te beantwoorden: het land waar het om gaat is nog niet (definitief) bekend, we zijn er druk mee bezig. We verwachten in de komende maand, 2 maanden, duidelijkheid te hebben over welke kant het opgaat.
Deze oproep was bedoeld om interesse te peilen om als het zover is snel te kunnen schakelen - daar houden we erg van :) Zoals gezegd heeft een oud-vrijwilliger in principe onze voorkeur, jullie hebben immers al veel van ons gezien en een eigen ervaring die goud waard is.
Heb je hier gereageerd, mail me dan ook nog even alsjeblieft, dan heb ik je adres en kan ik je makkelijk bereiken tzt.
Bij vragen, mail of bel dan ook gerust even, alvast bedankt!
Groetjes,
Michel
Lijkt me geweldig, jammer dat ik nog 1,5 jaar moet studeren! Maar mocht er dan iets zijn, heel graag..
Groetjes Lindy
Hey Michel,
Ik ben afgelopen november in Uganda geweest. En nu deze kans zich voordoet, heb ik er wel oren naar!!! Ik zou het ook kunnen realiseren...
Dus als je meer informatie hebt, dan hoor ik het heeeeeel graag!!!
Groetjes Andrea