Onthoud login:

Registreer nu
Waarom registeren?

Evenementen

Informatiedag Utrecht
11 sep 2010Meer...
Informatieavond Roosendaal
30 sep 2010Meer...

Nieuws

World of Difference in 1 minuut
23 aug 2010Meer...
Be More zoekt pilot vrijwilligers
11 aug 2010Meer...
De eerste vrijwilligers in Malawi
2 aug 2010Meer...
Bijzondere boekenactie tijdens Nijmeegse Vierdaagse voor Be More
14 jul 2010Meer...
Umthombo en de keerzijde van het WK
26 jun 2010Meer...

nlVrijkaarten voor interessante films!

schermafbeelding

Be More heeft zojuist een aanbod van filmhuis LUX in Nijmegen ontvangen: we mogen 10 vrijkaarten uitdelen aan onze vrijwilligers voor een interessante filmavond!

Het is kortdag, maar als je komende donderdagavond nog niets te doen hebt, is het zeker de moeite waard om hiervoor naar Nijmegen te komen. Hieronder vind je wat info over de avond waarop 3 korte films over Afrika worden vertoont. Meer informatie vind je op http://www.globaldebat.nl/

----

Global & IFFR presenteren ‘Afrika-special’

Een actiefilm uit Angola? Hoe ziet dat er uit dan; is dat een soort Terminator, of The Bourne identity? Of denken we dan teveel in Westerse termen? Wat voor films maken ze eigenlijk in Angola?

Tijdens het Internationaal Filmfestival Rotterdam (IFFR) wordt speciale aandacht besteed aan de film op het Afrikaanse continent. Tijdens diverse speciale programma’s wordt er gesproken met Afrikaanse filmmakers en worden er natuurlijk heel veel films vertoond.

LUX toont een hele kleine selectie van dit programma op donderdag 4 februari. Met o.a. de korte films Rwanda Take Two, van regisseur Pia Sawhney en Maibobo van regisseur Yves Niyongabo en de Angolese speelfilm Balas e pistolas van Fransisco Cafua.

De films worden vertoond en nabesproken op donderdag 4 februari in LUX Nijmegen in aanwezigheid van de regisseurs en met filmliefhebber Vamba Sherif.

Donderdag 4 februari, aanvang 19.00uur, entree 10 euro, Locatie LUX, Marienburg 38-39, Nijmegen. Programma duurt tot ongeveer 23.00u.

---- 

De eerste 5 personen die reageren op dit bericht, krijgen allen 2 vrijkaarten. Zij kunnen donderdag 4 november onder hun eigen naam hun vrijkaarten ophalen bij LUX.

Groetjes Debbie

sorteer: laatste reactie descending Reacties - Vrijkaarten voor interessante films!

schermafbeelding

Hoi Debbie!

Wat leuk, jammer dat ik donderdagavond een wedstrijd heb... Was drie weken geleden nog in Rwanda!

Groetjes
Frederike

Reactie van Frederike op 1 feb 2010 at 15:42
schermafbeelding

Hee Debby,

Zijn er nog kaartjes beschikbaar? Ik heb nog niets gepland donderdag en ik zou het leuk vinden om er heen te gaan! 

Groetjes,

Pleun

Reactie van Pleun op 1 feb 2010 at 18:01
schermafbeelding

Hoi Pleun,

je bent de eerste die kan en wil, dus als je meer dan 2 kaarten wilt hebben, is dat ook mogelijk :) Laat het maar even weten, dan reserveer ik ze voor je!

Groetjes Debbie

Reactie van Debbie (Be More) op 3 feb 2010 at 09:33

Schrijf een nieuwe reactie

Schermnaam *:
Content *:
Anti spam *: antispamType de code links in het onderstaande invoerveld