Onthoud login:

Registreer nu
Waarom registeren?

Evenementen

Informatiedag Utrecht
11 sep 2010Meer...
Informatieavond Roosendaal
30 sep 2010Meer...

Nieuws

World of Difference in 1 minuut
23 aug 2010Meer...
Be More zoekt pilot vrijwilligers
11 aug 2010Meer...
De eerste vrijwilligers in Malawi
2 aug 2010Meer...
Bijzondere boekenactie tijdens Nijmeegse Vierdaagse voor Be More
14 jul 2010Meer...
Umthombo en de keerzijde van het WK
26 jun 2010Meer...

nlBen jij ooit voor Be More en/of je project in de media geweest?

schermafbeelding

Veel vrijwilligers staan voordat ze vertrekken of nadat ze terug zijn, in de krant, anderen zijn te beluisteren geweest op de radio en sommigen zelfs op tv te bewonderen! Deze aandacht is voor ons, maar ook voor de projecten, natuurlijk fantastisch! Tegen iedereen die op deze manier aandacht heeft gevraagd voor Be More en zijn/haar project willen we dan ook zeggen: bedankt!

Wij zijn heel benieuwd hoe groot bereik wij door jullie hebben in de media. Met name in onze jaarverslagen willen we hier op in gaan. Hiervoor is het natuurlijk erg handig dat we weten in welke media jullie hebben gestaan of op welk radio- of tv-station jullie te horen / zien zijn geweest.

We willen je bij deze dan ook vragen - wanneer je dat nog niet hebt gedaan - de krantenberichten naar ons op te sturen. Of ons te laten weten welke radio- of tv-omroep aandacht aan je heeft besteed. Vermeld er even bij welke oplage, het aantal luisteraars of kijkers het medium had (mag een schatting zijn) en wanneer heeft het plaatsgevonden.

Het kan naar het volgende adres: Be More, Postbus 1300, 6501 BH Nijmegen. Natuurlijk mag het ook digitaal. 

Bedankt alvast!

Groetjes Debbie

sorteer: laatste reactie descending Reacties - Ben jij ooit voor Be More en/of je project in de media geweest?

schermafbeelding

Hoi Debbie,

Ik heb in het ermelo's weekblad gestaan, 2 keer. De eerste keer was geloof ik 19 februari en dan de week erna (of ervoor). Ook op www.ermelosweekblad.nl is een deel van het stuk te zien. Helaas is het zo dat het project uitgebreid besproken is, maar Be More niet. Wel is verwezen naar mijn weblog en zullen bezoeker ook gezien hebben dat het via bemore is gegaan.

De stukken heb ik helaas verknipt om te scannen (staat ook op mijn weblog).

Groetjes
Stephanie

Reactie van Stephanie van Rouwendaal op 18 mrt 2009 at 10:18
schermafbeelding

Hoi Stephanie,

bedankt voor de link. Het tweede bericht had ik al op je weblog gezien, maar nu heb ik ze allebei. Heel handig trouwens; je kunt ook de digitale krant op de website per pagina downloaden, dus heb ze beiden in goede kwaliteit.

Ook al wordt Be More niet direct genoemd, toch willen we de stukjes graag ontvangen; het is toch aandacht voor onze partner projecten. En zoals je zelf zegt; je weblog wordt genoemd, dus mensen die echt geinteresseerd zijn, vinden ons toch wel :)

Bedankt voor je bijdrage!

groetjes,
Debbie

Reactie van Debbie (Be More) op 18 mrt 2009 at 10:45
schermafbeelding

Hi Debbie,

Caroline Lubach(Bobbi Bear) en ik ,Eveline Zonneveld(Mother of Peace)
hebben in Hoofddorp in Het Witte Weekblad gestaan. Het was journalistiek
gezien wat magertjes.  We moesten via e-mail zes vragen beknopt beant-
woorden.Wij dachten , het eigelijke intervieuw volgt daarop. Maar een week later werd het  geplaatst zonder overleg met ons.

Zodra ik weet wat de oplage is zal ik het artikel naar je opsturen. Wel zijn we inmiddels wereld beroemd in Hoofddorp.
groet Eveline

Reactie van Eveline Zonneveld op 18 mrt 2009 at 14:09
schermafbeelding

Hoi Eveline,

wat jammer dat ze jullie zo slecht geinformeerd hadden! Maar gelukkig heeft het wel veel positieve reacties opgeleverd. Ik ontvang het artikel graag, digitaal of per post, beide opties zijn prima.

Ik zie dat je al bijna vertrekt: een fijne reis alvast en heel veel plezier gewenst!

groetjes,
Debbie

Reactie van Debbie (Be More) op 18 mrt 2009 at 14:24
schermafbeelding

Ha Debbie,
Ik ga komende vrijdag wat lokale krantjes langs in IJmuiden om aandacht te vragen voor Mother of Peace. Als het is gelukt dan hoor je het wel :)
Groetjes

Reactie van Wendy van Leeuwen op 18 mrt 2009 at 14:49
schermafbeelding

Hoi Debbie,

Ik ben voor Mother of Peace twee keer op de apeldoornse radio geweest en heb ik 1x in de apeldoornse krant gestaan (allemaal in februari 2009). Het artikel kun je vinden op mijn weblog, www.nikkiterbrake.helptmee.nl. Op de radio is Be More ook aan de orde geweest en hebben ze duidelijk gemaakt dat vrijwilligers ze daar op kunnen geven om ook naar afrika te gaan. De interviews hebben mij een heleboel sponsoren opgelevert. Ik heb geen idee hoeveel luisteraars of krantlezers er zijn.

Groetjes Nikki

Reactie van Nikki op 18 mrt 2009 at 18:04
schermafbeelding

Hi Wendy en Nikki,

Is het gelukt met het benaderen van de lokale krantjes, Wendy?

Nikki: ik ga je krantenbericht zeker bekijken en printen, bedankt voor je inzet!

Groetjes,
Debbie

Reactie van Debbie (Be More) op 23 mrt 2009 at 12:55
schermafbeelding

Hoi,
Ik heb helaas vrijdag geen tijd gehad om contact op te nemen met de krantjes. Ik ga wat ideeen opdoen bij andere vrijwilligers en dan probeer ik het volgende week weer.
Er staat trouwens wel een stukje/oproep over mother of peace op de website van mijn oude basisschool: www.pleiaden.nl bij "verhaal van een oud-leerling".

Reactie van Wendy van Leeuwen op 23 mrt 2009 at 15:18
schermafbeelding

Beste Debbie,

Ik heb ook in een regionaal krantje gestaan, op de voorpagina. Aan de hand van dit artikel heb ik toen ook nog een donatie gehad, van een voor mij onbekend iemand.
Ik heb al 1 krantje apart gelegd om op te sturen, zal het z.s.m. doen, hierop staat ook de oplage.

Groetjes Joyce

Reactie van Joyce Nacken op 23 mrt 2009 at 17:04
schermafbeelding

Hoi Wendy: mooi stukje op de website van je oude basisschool! Zou leuk zijn als het nog gaat lukken met de lokale krantjes, succes er mee in ieder geval.

Voor Joyce: super dat je ook je krantenartikel op gaat sturen! Ik laat het je weten als ik hem heb ontvangen.

Voor alle anderen die per mail hebben gereageerd: bedankt voor jullie media-berichten!! De map was al behoorlijk dik, maar nu moet er toch echt binnenkort een nieuwe map komen :) Erg leuk om te lezen dat jullie allemaal zo enthousiast zijn!

Heb je nog een artikel wat wij nog niet in ons bezit hebben; ze zijn nog steeds van harte welkom.

Bedankt,
groetjes Debbie

Reactie van Debbie (Be More) op 24 mrt 2009 at 16:18
schermafbeelding

Hi Debbie,

Ook ik heb een aantal keer in de krant gestaan (nog niet zolang geleden zelfs nog in de Afrikaanse South Coast Sun. Check even bij mijn weblog berichten van 24 november 2007, 13 juni 2008, 21 januari 2008 en 23 januari 2009. Succes ermee!

Groetjes Wilma

Reactie van Wilma van Wijngaarden op 24 mrt 2009 at 17:12
schermafbeelding

Ha Wilma,

zo jij wordt gewoon in Nederland en in Zuid-Afrika een (lokale) beroemdheid :) Volgens mij zitten er van jou al een paar artikelen in de map, maar ik ga even checken welke nog missen.

Bedankt en succes weer met alles!
groetjes Debbie

Reactie van Debbie (Be More) op 25 mrt 2009 at 09:37
schermafbeelding

Hoi Debbie,
Ik sta deze week in de Havenloods Alexander (oplage: 47.140) en Maasstad Alexander (oplage 42.870). Op mijn weblog kan je de artikels lezen, als ik ze naar je moet sturen moet je het maar zeggen.
Groetjes Jelisa

Reactie van Jelisa op 26 mrt 2009 at 15:31
schermafbeelding

Hoi Jelisa,

wow, maar liefst 4 stukjes! Goed bezig! Ik kan ze zo printen, maar de 'echte' artikelen zijn natuurlijk nog leuker. Dus als het je niet te veel werk kost - en ze dubbel hebt, want je moet natuurlijk zelf overal een exemplaar van bewaren ;), mag je ze opsturen.

Nogmaals succes met je benefietavond morgen!! Veel plezier,

groetjes,
Debbie

Reactie van Debbie (Be More) op 26 mrt 2009 at 15:57
schermafbeelding

Hej!

http://www.deweekkrant.nl/artikel/2008/december/03/ik_denk_elke_dag_aan_deze_kinderen

Ik heb in de huisaanhuiskrant gestaan in december. Best grappig om het weer terug te lezen. Be More wordt niet specifiek genoemd hoewel ik daar wel naar verwezen heb, maar Agape en Bobbi Bear worden wel genoemd!

groetjes,
Karin

Reactie van Karin Verschuuren op 1 apr 2009 at 16:09
schermafbeelding

Hoi Karin,

Bedankt! Kan me voorstellen dat het leuk is om weer eens terug te lezen, brengt weer herinneringen boven :)

Het artikel gaat er bij in onze media-map!

groetjes,
Debbie

Reactie van Debbie (Be More) op 1 apr 2009 at 16:36
schermafbeelding

Hallo,

Ik sta in de Twentse Courant Tubantia (die van vandaag, onder kopje Tubbergen) http://www.tctubantia.nl/regio/tubbergen/
Ik sta ook nog in een regionaal blad (dit is een langer artikel) maar deze heb ik zelf nog niet gezien (ligt bij mijn ouders), en deze staat ook niet online!

Ik zal proberen deze zo snel mogelijk te bemachtigen?

groetjes,
Carlien

Reactie van Carlien Ikink op 7 apr 2009 at 14:58
schermafbeelding

Hoi Carlien,

ook jouw stukje is uitgeprint en gaat in de map! Bedankt :)
En ik zou inderdaad graag ook het andere artikel ontvangen, mag per post of (ingescand) digitaal. Wat het handigst is voor jou.

Wat leuk dat je samen met Nynke je reis en vrijwilligerswerk aan het voorbereiden bent. Veel plezier samen!

Groetjes,
Debbie

Reactie van Debbie (Be More) op 7 apr 2009 at 15:17
schermafbeelding

Hai Debbie,

Ik heb de mail verstuurd naar info@be-more.nl, hierin staat de bijlage van het artikel.

Groetjes,
Carlien

Reactie van Carlien Ikink op 7 apr 2009 at 17:36
schermafbeelding

Hoi Carlien,

Dank je, we hebben hem ontvangen!

groetjes,
Debbie

Reactie van Debbie (Be More) op 8 apr 2009 at 09:33
schermafbeelding

Hoi Debbie,
De lokale krantjes zijn nog steeds niet gelukt (komt er steeds niet van, maar staat nog wel in de planning!). Ik mag wel een stukje schrijven in het personeelsblad van de organisatie waar ik stage loop. Telt dat ook?
Groetjes

Reactie van Wendy van Leeuwen op 8 apr 2009 at 10:45
schermafbeelding

Hoi Wendy & anderen,

ja natuurlijk ;) Daar ben ik misschien niet helemaal duidelijk in geweest, maar artikelen in interne en/of externe nieuwsbrieven, personeelsbladen, verenigingsbulletins, kerkboekjes, etc etc; ze zijn allen erg welkom! Alle vormen van publiciteit dus waarmee je Be More of je project onder de aandacht hebt gebracht, willen we graag ontvangen.

Dus heb je nog iets wat we nog niet in ons bezit hebben; laat het ons weten!

groetjes,
Debbie

Reactie van Debbie (Be More) op 8 apr 2009 at 12:03
schermafbeelding

Hoi Debbie,
Ik heb 3x in de krant gestaan en 1x met een héél klein stukje. Ik vind dat Be-More er goed instaat. Op 23 april kom ik op Zaanradio in het programma Babbels. Ben benieuwd.
Ik stuur de kranten naar je toe. Eén probeer ik digitaal toe te sturen.
GroetjeWilma

Reactie van Wilma Floor op 8 apr 2009 at 20:42
schermafbeelding

Hoi Wilma,

wauw, maar liefst 4 x dus + een radio-optreden, super! Het digitale bestand heb ik inmiddels ontvangen, de rest zie ik wel komen.

Weet je of we het radio-programma op internet kunnen beluisteren? Ik zal het ook in de kalender zetten zodat wij en andere vrijwilligers het ook kunnen beluisteren :)

Succes alvast met je radio-optreden!

groetjes,
Debbie

Reactie van Debbie (Be More) op 9 apr 2009 at 10:07
schermafbeelding

goedenavond`,
Ik heb morgen een intervieuw voor het Parool.
Zal laten weten wanneer ik erin kom.
Vind het wel een beetje spannend maar het gaat zeker lukken.
Ik kom in het Parool voor Agape.

Groetjes,
Yo

Reactie van Youandi Gilain op 14 apr 2009 at 00:16
schermafbeelding

Hoi Youandi, 

dat heb je goed geregeld met het Parool! Super!!

Om je voor te bereiden kun je hier wat voorbeeldartikelen vinden en hier kun je teksten downloaden die je kunnen helpen om je voor te bereiden.

Hou me maar op de hoogte wanneer het geplaatst wordt en ook jouw artikel ontvang ik graag!

Succes met je interview,

groetjes Debbie

Reactie van Debbie (Be More) op 14 apr 2009 at 09:35
schermafbeelding

Hoi Debbie,

In samenwerking met Paul van der Klei heb ik vorig jaar een artikel over The Dream Centre gemaakt. Ik denk dat jullie het wel al hebben..?

Helaas hebben we er niet zoveel meer aan.
Is er al iets meer bekend over TDC? Zijn er al kopers toegewezen?

Groetjes,
Nairouz

Reactie van Nairouz Badwy op 14 apr 2009 at 13:49
schermafbeelding

Hoi Nairouz,

inderdaad, dat mooie artikel hebben we!

Inderdaad heel erg jammer dat The Dream Centre niet meer in de oude situatie voort kan bestaan... Maar betrokkenheid bij de vele Aids-patienten die (Zuid-)Afrika kent, bijvoorbeeld d.m.v. artikelen, is nooit verkeerd. Dus jullie artikel was en is nog steeds erg waardevol!

Op 21 april wordt duidelijk wie de nieuwe eigenaar van The Dream Centre wordt. Zodra we meer informatie hebben, zal Michel het nieuws over TDC op de Community plaatsen, dus houd deze website in de gaten. Aanstaande zaterdag zal Michel na de informatiedag ook een korte bijeenkomst houden om de situatie mondeling toe te lichten, dus mocht je geinteresseerd zijn, kom gerust!

Groetjes,
Debbie

Reactie van Debbie (Be More) op 14 apr 2009 at 14:23
schermafbeelding

Hoi Debbie,

Dank voor je antwoord!
Natuurlijk houd ik de website dagelijks in de gaten, want ik hoop van harte te kunnen lezen dat TDC gered wordt door gemotiveerde artsen met een mooie visie.

Ondertussen gaan we hier in Nederland gewoon door met het bekend maken van de situatie in Zuid-Afrika en het verzamelen van hulp in welke vorm dan ook.

Misschien tot zaterdag!

Groetje,
Nairouz

Reactie van Nairouz Badwy op 14 apr 2009 at 18:20
schermafbeelding

Hi Nairouz,

super dat je gewoon doorgaat met mensen bewust maken van het leven - de problematiek, maar ook zeker de prachtige kanten - in (Zuid-)Afrika. Alle beetjes helpen, veel mensen kunnen wel een steuntje in de rug gebruiken, op wat voor manier dan ook!

Ik ben zaterdag niet aanwezig op de infodag, was leuk geweest om je weer eens te zien. Lang geleden ;)

Succes en we spreken elkaar vast wel weer binnenkort!

groetjes Debbie

Reactie van Debbie (Be More) op 15 apr 2009 at 12:12
schermafbeelding

Als het goed is kom ik vandaag (eindelijk) in 2 lokale krantjes over MoP. Ik zal ze bewaren en naar je mailen!

Reactie van Wendy van Leeuwen op 11 jun 2009 at 15:48
schermafbeelding

Beter laat dan nooit toch? ;) Super dat je ze op gaat sturen! Bedankt alvast,

groetjes Debbie

Reactie van Debbie (Be More) op 11 jun 2009 at 16:04
schermafbeelding

Hoi Debbie,

Vorig jaar heb ik, voordat ik naar Ithemba vertrok, in een lokaal krantje een artikel gehad. Ik heb het toen via de post naar jullie toegestuurd.

Het staat ook digitaal, dit is de link:

http://nieuws.hetkontakt.nl/lek/1812/ammerstolse-patricia-voorrips-gaat-vijf-weken-naar-zuid-afrika-

Groetjes,
Patricia

Reactie van Patricia Voorrips op 12 jun 2009 at 00:04
schermafbeelding

Hoi Patricia,

ik herken het stukje inderdaad! Bedankt voor de digitale versie ook!

Groetjes,
Debbie

Reactie van Debbie (Be More) op 12 jun 2009 at 09:17
schermafbeelding

In de krant met mijn actie!!:D

http://www.deweekkrant.nl/files/pdfarchief/DOV/20090624/OGV_DOV-1-29_090624_1.pdf

Reactie van Valerie Visschedijk op 24 jun 2009 at 13:27
schermafbeelding

Hoi Debbie,

Ik sta deze week in het witte weekblad van regio Edam, Volendam en Waterland. http://www.echo.nl/ww-ev/ 

Een vriend van mij had een PR-bericht over mij geschreven en opgestuurd naar witte weekblad met foto. Deze week staat het er opeens in, ik had het nog helemaal niet verwacht!

Groeten Wendy

Reactie van Wendy Visser op 27 jan 2010 at 17:59
schermafbeelding

Hoi Wendy,

wat een leuke verrassing ;) Leuk stukje.
Hoorde dat de Bobbi Bear middag ook leuk was geweest.

Succes met de andere acties en voorbereidingen!

Groetjes Debbie

Reactie van Debbie (Be More) op 28 jan 2010 at 09:48
schermafbeelding

www.deputtenaer.nl/page/Lokaal/Regionaal-Detail/Olifant-luidt-startsein-benefiet-dag.488485.news

:)   Nu nog hopen dat het weer een beetje mee zit...

Groetjes Leonie

Reactie van Leonie van den Hoorn op 2 feb 2010 at 11:45
schermafbeelding

oeps..  link staat dubbel, sorry

Reactie van Leonie van den Hoorn op 2 feb 2010 at 11:46
schermafbeelding

Hoi Leonie,

wat een originele actie. Inderdaad heel ludiek om een olifant in te zetten om betrokkeneid te creeren en je benefietconcert te promoten.

Mocht ik nog ergens mee kunnen helpen, dan hoor ik het graag. Anders alvast veel plezier en succes komende zaterdag!

Groetjes,
Debbie

Reactie van Debbie (Be More) op 3 feb 2010 at 09:44
Pagina: 1 | 2

Schrijf een nieuwe reactie

Schermnaam *:
Content *:
Anti spam *: antispamType de code links in het onderstaande invoerveld