Onthoud login:

Evenementen

Informatieavond Utrecht
24 mei 2012Meer...
Dunya Festival
27 mei 2012Meer...
Informatiedag Utrecht
7 jun 2012Meer...
Praktijkdag Onderwijskunden en Pedagogiek
8 jun 2012Meer...
Informatiedag Den Haag
21 jun 2012Meer...

Nieuws

Pssst, we zoeken weer communicatietalent(en)!
21 mei 2012Meer...
Be More steunt Talenten voor de Toekomst
15 mei 2012Meer...
Toch niet naar Laos
3 mei 2012Meer...
De Be More Boekwinkel!
30 mrt 2012Meer...
We gaan naar Azie!
27 feb 2012Meer...

nlspreker en goede ideeen gezocht

schermafbeelding

Beste vrijwilligers,

11 oktober ga ik voor 4 weken naar Ithemba. Om geld bijeen krijgen organiseer ik op zaterdag 18 april een etentje. Er komen ongeveer 30 mensen en wij willen een 5 gangen menu serveren. Het  diner wordt klaargemaakt door 3 jongens van rond de 20 jaar waarvan er twee een opleiding tot kok volgen. Het eten wordt geserveerd door vrienden en vriendinnen van dezelfde leeftijd. De keuken van het dorpshuis waar wij deze activiteit organiseren is echter zeer beperkt. Als hoofdgerecht denken wij dan ook aan een stoofpotje. Is er iemand met een recept hiervoor of heb je een ander idee.?????? Ik hoor het graag.
Tussen de gangen door heb ik iemand die Djembé zal laten horen. Het lijkt mij erg leuk als er ook iemand kan komen om iets over Ithemba te vertellen.
Daarom deze oproep: Is er iemand die naar Ithemba is geweest en naar Westknollendam wil komen om over zijn/haar ervaringen te vertellen?? Westknollendam ligt in de Zaanstreek. De trein stopt in Wormerveer. Wij komen je afhalen van het station en brengen je ook weer terug. De beste tijd voor de spreker is voor het eten dus het hoeft niet laat te worden.
Als er verder nog tips en ideeen zijn of als jullie iemand kennen die iets kan bijdragen (zang of dans)hoor ik dit ook graag. Het is een hele organisatie en alle tips zijn van harte welkom.
Hartelijke groeten,
Wilma

sorteer: laatste reactie descending Reacties - spreker en goede ideeen gezocht

schermafbeelding

Hoi Wilma,

Misschien is het een goed idee om dit berichtje ook onder 'Help out' te zetten? Want ik denk dat er best iemand te vinden moet zijn die er iets over wil vertellen :)
In elk geval: mijn complimenten voor je inzet, volgens mij ga je leuke avond tegemoet!

Groetjes,
Barbara

Reactie van Barbara (Be More) op 30 mrt 2009 at 12:41