Evenementen
Nieuws
Reismaatje/ tips
sorteer:
laatste reactie
Reacties - Reismaatje/ tips
hey ingrid,
welke entingen je nodig hebt kun je het beste bij je GGD navragen. Hoe willen jullie gaan rondreizen?? met een groep, auto huren of met de bazbus..... alleen rondreizen in zuidafrika of wil je juist wat van de omliggende landen zien..... laat mij even weten dan heb ik vast nog goede tips voor je... zoiezo als je wilt rondreizen neem dan geen koffer mee maar een backpack....
gr lammegien
Hi Lammegien, ik ga idd. naar de GGD voor de inentingstips. Rondreizen willen we samen doen, met een auto of de bazbus, dat weet ik dus nog niet. Alleen in Zuid-Afrika, want we hebben maar 2 weken, dus dan willen we niet te veel aan het rijden zijn, maar juist veel zien. Backpack is een goede tip, moet ik zien te regelen...
Hai Ingrid,
Ik vertrek eerder naar PE, op 1 oktober met Britisch Airways via Londen en Jo'burg. In PE ga ik oude bekenden op zoeken en verblijf daar eerst.
Als je interesse hebt om samen heen te reizen, stuur me dan maar een mailtje: patriciavoorrips@hotmail.com
Groetjes,
Patricia
Hi Patricia,
Ik kan helaas niet eerder vertrekken, het 6 weken weg blijven bij mijn werk is echt de max. Jammer, anders had ik het zeker leuk gevonden. Veel plezier!
Grtz, Ingrid