Evenementen
Nieuws
Informatiedag 3 juli: Rotterdam. Wie helpt!
sorteer:
laatste reactie
Reacties - Informatiedag 3 juli: Rotterdam. Wie helpt!
Hoi Barbara ik wil die dag wel helpen! Eindelijk iets in Rotterdam!! Kan je me de info voor die avond mailen?
Ik hoor het wel, groeten Marcella
Hoi!
Ik moet werken deze dag maar als er nog iets in Rotterdam is hoor ik het graag want dat is bij mij in de buurt en ik vind het erg leuk om te helpen!
Groetjes, Malou
Hoi Barbara helaas lukt het deze periode niet om tijd vrij te maken hiervoor. Ik hoop binnenkort wel van de partij te kunnen zijn.
ajuus Craoline
Hallo barbara,
Ik kan de 3e juli wel de hele tijd dus van 17.00-21.00 uur, alleen dan wil ik mij voor de 27-6-09 afmelden. Allebei is iets te veel. Dus laat even weten waar de voorkeur naar uitgaat. Mijn voorkeur gaat uit naar de 3e ook ivm feit dat Rooterdam dicht in de buurt van Dordrecht is ten opzichte van Utrecht (27e). Laat jij mij dan aub weten wat voor jullie het beste uitkomt. Alvast bedankt en groetjes Jeannette v d Geer
Hai Barbara,
Wat leuk dat jullie ook in Rotterdam info dagen/avonden gaan houden.
Helaas kan ik de 3e er niet bij zijn, maar mocht dit vaker voorkomen dan kom ik graag in Rotterdam helpen!
Groetjes,
Patricia
Hoi Marcella,
Wat fijn dat je kunt komen helpen!
Ik stuur je komende week meer informatie, goed (doe ik dan naar iedereen tegelijk, dat is handiger :) )
Maar maak je er in elk geval geen zorgen over; het gaat er vooral om dat je vertelt over je eigen ervaringen, dus dat gaat haast vanzelf goed.
Tot mails en tot 3 juli!
Groetjes,
Barbara
Beste Malou, Caroline en Particia,
Dank voor jullie enthousiaste reacties!
Ik houd jullie in gedachten als we meer organiseren in Rotterdam, goed?
Jammer dat jullie nu niet kunnen komen helpen, maar wel super dat jullie zo betrokken zijn!
Hopelijk toch tot ziens!
Groetjes,
Barbara
Hoi Jeannette,
Ik kan me goed voorstellen dat 2 informatiedagen een beetje veel van het goede is. Omdat je voorkeur uitgaat naar 3 juli, stel ik voor dat we je dan afmelden voor die van morgen en dat we elkaar da inderdaad 3 juli weer zien :)
Goed?
Tot snel in elk geval!
Groetjes,
Barbara
Barbara, Ik ben er de 3e juli, Begrijp dat het in een adres/pand naast de Hema is. Zal er iets voor 17.00 uur zijn. Tot dan groet Jeannette
Hoi Jeannette,
Fijn dat je komt!
We zien elkaar dan!
Groetjes,
Barbara
Dag Barbara.
Net nu ik van een kleine vakantie terugkom lees ik dit bericht. Ja ik heb er wel zin in om vrijdag over Thamsanqa te vertellen. Ik zal proberen om er om 17 uur te zijn. Heb je het liever anders dan hoor ik dat wel. Tot ziens groetjes Sjoukje Blankestijn.
Beste Sjoukje,
Wat ontzettend fijn dat je wilt komen!
Je bent van harte welkom!
Zou het inderdaad ukken om er om 17.00 t zijn?
In elk geval fijn!
Groetjes,
Barbara
Hoi Barbara,
Ik zal er vrijdag zijn, tot dan,
Groetjes Marion