Onthoud login:

Registreer nu
Waarom registeren?

Evenementen

Informatiedag Utrecht
11 sep 2010Meer...
Informatieavond Roosendaal
30 sep 2010Meer...

Nieuws

World of Difference in 1 minuut
23 aug 2010Meer...
Be More zoekt pilot vrijwilligers
11 aug 2010Meer...
De eerste vrijwilligers in Malawi
2 aug 2010Meer...
Bijzondere boekenactie tijdens Nijmeegse Vierdaagse voor Be More
14 jul 2010Meer...
Umthombo en de keerzijde van het WK
26 jun 2010Meer...

nlt'shirts van bobbi bear?

schermafbeelding

Hallo,

In de filmpjes op youtube zag ik dat er t'shirt zijn van het bobbi bear project. Zijn deze t'shirts ook in Nederland te verkrijgen, of via deze site ergens te bestellen?
Wij gaan zelf 2010 naar Isiaiah54, maar zouden ook graag aan het bobbi bear project meer bekendheid willen geven hier in de omgeving.

Groetjes Pamela & Heidi

sorteer: laatste reactie descending Reacties - t'shirts van bobbi bear?

schermafbeelding

Hoi Pamela en Heidi,

wat goed dat jullie naast Isiaiah54, ook Bobbi Bear onder de aandacht willen brengen! Wij hebben hier op kantoor nog een hele stapel Bobbi Bear shirts liggen die je kunt kopen voor € 15,- per stuk. De opbrengst gaat uiteraard naar Bobbi Bear en specifiek naar het nieuwe centrum dat ze aan het bouwen zijn (zie www.buildingadream.nl)

Laat maar even weten wat voor maten jullie willen (via debbie@be-more.nl), dan ga ik kijken of ze er nog tussen zitten. En als jullie meer willen doen om Bobbi Bear, Isiaiah en Be More onder de aandacht te brengen en ik jullie ergens mee kan helpen; ik hoor het graag!

Groetjes,
Debbie

Reactie van Debbie (Be More) op 2 jul 2009 at 10:45
schermafbeelding

Hallo Debbie,

we organiseren sowieso een benefitconcert 24 oktober. Het staat nog in de kinderschoenen, maar lokatie, een aantal artiesten, personeel voor die dag en een bedrijf wat de print/copie kosten op zich wil nemen zijn al wel geregeld. We hopen uiteraard dat er van be-more zelf 1 of 2 mensen kunnen komen die een presentatie zouden willen houden over de organisatie zelf, en daarnaast iemand die een ervaringsverhaal met foto's kan presenteren. Is er ook promotiemateriaal wat we alvast uit kunnen delen aan familie en vrienden? Het zou mooi zijn als we doormiddel daarvan het eerste sponsorgeld bij elkaar kunnen krijgen natuurlijk. Ik zal je even mailen om welke maten het gaat voor de t'shirts.

Groetjes Pamela

Reactie van pamela op 2 jul 2009 at 11:11
schermafbeelding

Hi Pamela
Eventueel zou ik we willen helpen 24 okt. Waar is het? Ik kom zelf uit de buurt van Alkmaar, dus als het te doen is met ov, kun je op  mijn hulp rekenen (als die nodig is)
Groetjes,
Nienke

Reactie van Nienke Bonekamp op 2 jul 2009 at 14:52
schermafbeelding

Hoi Nienke,

Het concert wordt gehouden in Maastricht.
Super dat eventueel zou willen helpen. Als we meer duidelijk hebben over tijd en dergelijke hoor je van mij!!!

Groetjes Pamela

Reactie van pamela op 2 jul 2009 at 14:57
schermafbeelding

Hoi Pamela,

wat leuk dat jullie ook een benefietconcert gaan organiseren! Kijk eens in de ideeenbus voor ervaringen en tips van anderen wat betreft benefietconcerten en andere acties: http://www.community.be-more.nl/nl/ideas/.

Helaas kunnen we van Be More niet op elk event aanwezig zijn dat vrijwilligers organiseren. Niet omdat we dat niet willen, maar daar hebben we simpelweg de mensen (= tijd) niet voor.. Maar ik denk dat het ook het leukst is als er enthousiaste ex-vrijwilligers komen helpen, zoals Nienke. Dus wellicht is er ook een vrijwilliger van Isiaiah54 bereid om te komen helpen?!

Op je vrijwilligersaccount in de Community kun je ook allerlei hulpmiddelen maken en downloaden, zoals posters om jullie benefiet aan te kondigen, foto's, filmpjes, etc etc. Als ik jullie verder met iets kan helpen, kunnen jullie het altijd aangeven.

De shirts komen zsm naar je toe!

Groetjes,
Debbie

Reactie van Debbie (Be More) op 2 jul 2009 at 15:25
schermafbeelding

Hoi debby,

Ik heb nog geen toegang tot de link die je mij stuurt. Waarschijnlijk omdat de gegevens (motivatiebrief en dergelijke!) bij jullie nog niet binnen zijn? Lukt het dan wel om de t'shirts op te sturen? Heb je onze adresgegevens?

Groetjes pamela

Reactie van pamela op 2 jul 2009 at 20:03
schermafbeelding

Hoi Pamela,

inderdaad, ik zie nu dat je trip nog niet 'confirmed' is, zodra dat wel zo is, heb je toegang tot de link. Nog even wachten dus ;)

De shirts worden begin volgende week naar je opgestuurd! We hebben je adres, dus dat komt goed.

Groetjes Debbie

Reactie van Debbie (Be More) op 3 jul 2009 at 11:43

Schrijf een nieuwe reactie

Schermnaam *:
Content *:
Anti spam *: antispamType de code links in het onderstaande invoerveld